Instrumenten en onze service


In onze organisatie is kwaliteit altijd onze prioriteit! De technische kwaliteit van onze instrumenten heeft zich inmiddels wel bewezen bij onze relaties. Maar voor ons gaat kwaliteit verder dan technische kwaliteit. Uit ervaring weten we dat service, support en onderhoud sterk bepalend zijn voor het succes van kennisinstrumenten. Omdat deze aanvullende diensten zo belangrijk zijn voor het succes ligt daar extra toegevoegde waarde die wij graag voor u invullen.

Omdat we het succes van onze instrumenten belangrijk vinden en daardoor een sterke focus leggen op aanvullende diensten vinden we het redelijk dat wij geen vergoeding vragen voor onze instrumenten in de vorm van licenties, maar alleen voor de aanvullende service die voor u belangrijk is.

Om de kwaliteit van onze instrumenten zelf te ervaren nodigen we u van harte uit de onlinedemo te bekijken of de instrumenten kosteloos uit te proberen.

Geeft u de voorkeur aan een persoonlijke demonstratie met een van onze productspecialsten maakt u dan via het menu rechts een vrijblijvende afspraak.

Onderaan deze pagina vindt u een overzicht van onze service die wij u kunnen leveren bij onze instrumenten. Mocht uw smaak er net niet bij staan of geeft u de voorkeur aan meer of minder service neem dan even contact op om de mogelijkheden te bespreken


Onze service en dienstverlening

  • Service

  • Zilver

  • Goud

  • Platinum

  • Ongelimiteerd gebruiksrecht
  • Ongelimiteerde server ruimte
  • Technisch support
  • 4 uur/maand
  • 4 uur/maand
  • 4 uur/maand
  • Helpdesk service & support
  • 4 uur/maand
  • 6 uur/maand
  • Ongelimiteerd
  • Consultancy
  • Optioneel
  • Optioneel
  • Optioneel
  • Kennisbeheer en optimalisatie
  • Optioneel
  • Optioneel
  • Optioneel
  • Kennis Updates
  • Optioneel
  • Optioneel
  • Optioneel